söndag 27 februari 2011

Fantastiska gåvor ...

Min födelsedag blev något annat än jag planerat. Min make bröt benet illa, vilket ledde till ordination: lugnt hem och ben i högläge. Trots inställt kalas, så är firandet av våra 40 år så underbart glatt, och rymmer så många härliga överraskningar!

Tänk att så många människor tänker på mig på min födelsedag, sänder glada meddelanden, ringer och sänder sms. Tänk att det sänds gåvor med bud, att jag får föremål och upplevelser som jag önskar mig ... en del visste jag inte ens om att jag hade på önskelista innan jag öppnat mitt paket! Även min sängliggande och matta make har fått fina gåvor att njuta, tillsammans med mig och på egen hand.

Jag vill innerligt sända ett varmt tack till alla som tänkt på mig och min man under den här helgen. Tack alla ni som uppvaktat mig och maken på våra födelsedagar. Och tack alla ni som sparat er grattis-hälsning till dagar framöver när vi kan ses. Så småningom bjuder jag till fest när det blir varmare, och då ska vi sjunga och spela tillsammans må ni tro!


Jag känner mig så rik!
... för den bästa gåvan är alla mina fantastiska, omtänksamma människor som jag har runt ikring mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar