tisdag 8 februari 2011

ReDesign Viola -tapetask


Jag har nyligen fått tag på tapetprover som utgått, och det finns förstås fantastiska möjligheter att skapa kreativa alster med ett sådant härligt material!

Vad sägs om dessa vikta askar i varierade storlekar och former?
De kommer att presenteras och finnas till försäljning på "ReDesign Viola", mitt varumärke där jag producerar alster med fokus på återbruk. Dessa håller varierade mått med storlekar mellan 6-20 cm. De dyker upp på ReDesign Viola blogg, med utförligare information och pris inom kort. Välkomna att titta in på min blogg, där jag både ger tips på återbrukslösningar och säljer egna alster. För varje ny kund stöttar jag Svenska gammelskog genom 20:- bidrag till "ett klick för skogen". Välkomna! www.redesignviola.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar