fredag 4 februari 2011

Utmanad!!!

Idag upptäckte jag att jag blivit utmanad!
På bloggen Petra Props, utmanar Petra mig att visa min miljö jag jobbar i. Så här skriver hon:
..." Fick en utmaning av Jenny på hennes blogg "Mrs Data". Jag skulle visa min arbetsplats och sedan utmana två andra bloggare. Jag vill då uppmana min mamma som bloggar från sin resa genom USA att visa bilder inifrån husbilen de bor och åker i. Och Nina att visa sin miljö hon gör allt fint i." 


Det kallar jag utmaning det!
Vi bor verkligen trångt, så det är inget jag skapar "på en kvart", men det är klart jag tackar ja till den! Det blir dock inte på studs. 


Petra är en härligt kreativ kvinna, som jag lärde känna någon gång på 80-talet. Då var hon en av de vildaste människor jag mött ... med svart och upptovat hår och ett knalligt läppstift. Intensiv, sprudlande glad och trotsig (som många lätt blir i tonåren). Numera ser min bild av Petra lite annorlunda ut, även om hon har lika mycket personlig utstrålning som då. Härligt söta och personliga figurer av varierade modeller och miljöer i miniatyr skapas, när hon inte knåpar på rekvisita och scenografi till film och teater. Sköna små filmsnuttar serveras också emellanåt på hennes blogg. Kika gärna in på den, där får ni se hennes alster och hennes egen presentation av sin arbetsmiljö! petraprops.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Tack Nina! Fick lust att färga håret och vara sådär vild igen...Utmaningen innebär även att du kan skicka vidare utmaningar till 2 andra bloggare du gillar. Tolka utmaningen fritt och gör den på ditt eget sätt. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack, jag för bollen vidare när jag själv kan servera er min presentation! Vilket program arbetar du i när du gör bildspel?

    Kanske överraskar du barnen en dag med färgat upptovat hår?!
    Glöm inte ta en bild av det då, så vi får se den trygga kreativa flerbarnsmamman i något senare modell!
    Ser fram emot att fullfölja utmaningen!
    Varma hälsningar Nina

    SvaraRadera