onsdag 28 oktober 2015

Flyttar in hos Creative House!


Jag har i många år haft visionen att dela kontor med andra kreatörer. Faktum är att när jag beslutade säga upp min studio på Vasatorget 2008, gick jag runt i de tomma lokalerna på Älvtomatagan 12-14. Där fann jag rummen som var perfekta att dela med andra företagare, men jag fann dessvärre inte företag i tid att dela lokalerna med innan jag mitt kontrakt gick ut... så firman flyttade jag hem.

För några år sedan var det några andra kreativa företagare som såg vad jag såg, och startade Creative House i lokalerna på Älvtomtagatan. Nu har jag fått möjlighet att flytta in på deltid hos Creative House. Det känns underbart positivt att få möjlighet att dela ett inspirerande kontor, med härliga och kreativa företagare! 

Från och med nu är du välkommen att boka möte med mig på Älvtomtagatan 14 i Örebro!
Nina
Creative House i Örebro är en plattform för media- och
kommunikationsföretag, samlade i en trevlig och inspirerande miljö. 
Här finns företag som arbetar med form, webb, foto, 
reklam, pr, marknadsföring mm.

Genom att dela lokaler vill vi berika varandra och skapa möjligheter att samarbeta i nätverksform, samt att utveckla en unik och naturlig arbetsplats för oss med kreativa yrken.

Länk till Creative House (där jag snart finns med):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar