onsdag 30 november 2016

Spanien


I början av November for jag mot Spanien på semester.
Jag far rätt sällan utomlands nu för tiden, även om jag genom åren besökt nära tjugo länder. Och när jag väl varit på vift har det varit för att uppleva och fånga kulturliv, människor och miljöer på bild. Vanliga sommarsemestrar tillbringar vi helst i Sverige. Njuter skog och sjö.

Sista semestern jag kan minnas vid soliga medelhavsstränder var i slutet av 80-talet. Så sällsynt fint var det att nu i Novembermörkret få möjlighet att njuta av havsbad på soliga stränder bland tropiska fiskar, bergsvandringsäventyr och kortspel på terass i underbart fint resesällskap. Glömma vardag och jobb helt för en stund. Det är inte ofta en får tillbringa så många dagar tillsammans med släkten. Bara vara. 

Fint att samla minnen och upplevelser tillsammans!
Tacksam...

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar