måndag 28 februari 2011

Symbolbilder ...

Idag visar jag två symbolbilder som jag skapat till Sofia Sivertsdotter, som arbetar som coach i sitt företag Authentic Avenue. Sofia är en av mina återkommande kunder, och jag har skapat bilder till henne både före och efter dessa två. De här två bilderna var några av de bilder hon beställde till sin hemsida. Den ena skulle bära titeln "kontakt", och den andra skulle handla om att få hjälp med "vägval", att välja riktning i livet. En väninna ägde den snygga röda telefonen, som jag lånade. Sedan gick jag ut för att leta skyltar med pilar i olika riktningar. Den här skylten fann jag lämplig som motiv för min symbolbild!

Sofia är en fantastisk kvinna och coach ... och hon är nu på väg emot något nytt! Jag kommer berätta mer om henne och hennes inspirerande arbeten inom kort. Hon har inte kvar just dessa bilder på den aktuella hemsidan, då den uppdaterats sedan dess, men där har hon några av mina porträttbilder idag.

Är du nyfiken på henne och allt fantastiskt hon gjort får ni gärna kika in på hennes hemsida. Hon utvecklar andra och nu ska hon själv utveckla något nytt. Vad det är, är än så länge hennes egen hemligt!
Länk till Authentic Avenue:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar