tisdag 1 mars 2011

Landstingskatalogen 2011



Idag trillade Örebro Läns Landstingskatalog ner i min brevlåda! 

Jag har fotograferat så gott som allt bildmaterial till denna (inte porträtten i styrelse och landstingsfullmäktige). Det har varit ett utdraget men mycket roligt uppdrag att arbeta med bildmaterialet till Landstingskatalogen. Jag uppskattar alltid möjligheten att vara delaktig i processen redan från idéstadiet, och här fick jag vara med från början.

Här har jag samarbetat med informatören och vi har bollat idéer kring bildmaterialet. Jag har fotograferat på vårdcentraler i Lindesberg, Karlskoga och i Örebro. Målet har varit att skapa en tilltalande katalog med igenkänningsfaktor, och med mycket bilder på människor. En del av bildmaterialet kan jag nu publicera här på bloggen, så jag kommer framöver visa och berätta lite om arbetet med att skapa bilderna.

För alla er som bor i Örebro Län, dimper denna Landstingskatalog ner i brevlådan under de närmaste dagarna! För er som bor i andra län sänder jag en länk till katalogen som PDF: http://www.orebroll.se/Files-sv/Örebro%20läns%20landsting/Om%20landstinget/Informationsmaterial/Trycksaker/Landstingskatalog-2011.pdf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar