söndag 20 november 2011

City Örebro -vinter



Jag har i veckan bland annat levererat bilder till City-Örebro. Jag väljer att visa er några tidigare vinterbilder som jag levererat till dem. Utmaningen med dessa bilder avsedda för City -Örebros hemsida, är att vi valt sned vinkel på alla motiv. De har uttryckt önskemål att jag ska försöka få med både moderna och gamla byggnader och detaljer ur city. Förutom det ska City -Örebro´s logga få plats i ytan till vänster, vilket måste planeras under fotografering (alternativt bildbehandlas så de fungerar för detta). Många bilder och sneda horisonter blir det!

Klicka på bilderna för att få se dem större!






Länk till City -Örebro´s hemsida, där just nu några andra av mina vinterbilder figurerar:
http://www.cityorebro.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar