söndag 13 november 2011

Teater Martin Mutter- Sista natten


 

Denna vecka har jag bland annat arbetat med olika porträtt-uppdrag och med bilder till Teater Martin Mutter.

Idag visar jag några av mina bilder som jag fotograferat för Teater Martin Mutters räkning. Med premiär i fredags, spelar de föreställningen "Sista natten". En mystisk och spännande historia som kommer att spelas för mellanstadie-elever framöver. Den handlar om livet, döden, om skrämmande saker, spänning och om vänskap. En föreställning som säkert kommer väcka många tankar och känslor hos publiken.

En riktigt spännande upplevelse med andra ord!

Jag ser fram emot att se "Sista Natten" igen, tillsammans med mellanstadie-elever i publiken. Jag är nämligen mycket nyfiken på deras reaktioner!

Klicka på bilderna för att se dem i större format!












Länk till Teater Martin Mutter:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar