torsdag 5 januari 2012

Tack!

Jag vill bara passa på att tacka all mina härliga bloggläsare för att ni så flitigt läser min blogg!

Jag har läsare varje dag och över många länder, vilket glädjer mig mycket. Jag får också fina kommentarer kring min blogg av människor jag möter, samt över facebook. Men tyvärr har jag nästan obefintligt med kommentarer här på bloggen på mina inlägg.

Jag har helt nyligen förstått att det berott på någon inställning som krånglat till det för dem som försökt. Nu har jag dock rättat till det, så att det ska gå att enkelt ge kommentarer på bloggen. Och jag hoppas att ni också börjar kommentera mina inlägg här inne. Ni får även gärna både sprida och länka till vänner ni tror kan ha glädje av att läsa/se något speciellt inlägg, eller min blogg i allmänhet.

Jag skulle bli jätteglad över era reaktioner på mina texter och bilder, så varmt välkommen att göra din röst hörd!

Tack för att ni är med mig ...
Jag hoppas få se och höra mer av er under 2012!        :)

Varma Hälsningar
Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar