tisdag 7 maj 2013

Uppdrag...


Livet är en härlig mix av pusselbitar. Fotouppdrag, egna pågående projekt, utställning, administration, redesign, familjelogistik, hemtjänstpass och så förstås även en del sömnad, fiolspel, naturupplevelser, samvaro med familj och vänner, läsning och andra trevligheter. 

Jag tycker det är synd att jag visar så lite av mina fotouppdrag på bloggen. Det finns olika skäl till detta. Jag har till exempel gjort ett jobb åt Landstinget, men där de köpt loss bilderna och där jag inte haft möjlighet att fråga alla som syns på bilderna om lov för att visa dem på bloggen. Därför ser ni inget alls av dessa ännu. Jag har nyligen porträtterat företagsporträtt till ett företag, och dem kommer jag snart kunna visa här på bloggen. Personerna jag porträtterat är nöjda med bilderna jag levererat för urval, men har än så länge inte valt exakt vilka bilder de ska använda, och därmed får jag vänta med att visa dem i sin helhet. Jag har dock gjort en liten mix, som avslöjar bitar av dem och vilka fina svartvita porträtt jag fångade i naturligt ljus i deras entre. Jag har även nyligen fångat symbolbilder till Arbets- & Miljömedicinska kliniken, men de ska välja vilka motiv de vill ha, innan jag får visa dem här.

En liten, liten skymt av allt vad jag gör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar