fredag 9 november 2012

Konstutställning- "For Sale!"



Sent i onsdagskväll blev jag kontaktad av Konstmäklaren i Örebro!
Vi beslutade oss raskt för att ses redan morgonen därpå, och under mötet tackade jag ja till att vara med som utställare på deras kommande Konstutställning!

Det ska verkligen bli roligt! Utställningen är dock om bara två veckor, och jag har inte hunnit besluta mig för ännu vad jag ska visa för bilder. Så för stunden visar jag er bara en av mina senaste bilder, som jag skapat under mitt fotoprojekt med långa slutartider. Med den önskar jag er varmt välkomna till:


KONSTMÄKLARENs "FOR SALE" ART EXHIBITION;


15 konstnärer kommer att ställa ut och sälja verk!

Vernissage 24/11 kl 13.00 
Öppet 24/11-29/11/2012 
dagligen kl 12.00-kl 17.00.

Välkommen till Krämaren- Örebro 
Köpmangatan, mittemot nr 25.

 www.konstmaklaren.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar