tisdag 20 november 2012

Utställning - Konst i glaslådan (For sale)



"Konst i glaslådan" - tydligen nya titeln på "For sale"

Mina förstoringar på Museo Max 250 gsm papper har anlänt! ... och jag har tillbringat någon timma på fenomenala glasmästeriet Teijlers Glas, i Örebro. Nu hamnar bilderna bakom fin passepartout, och tre av dem bakom glas o ram. Att se dem uppförstorade och på fineartpapper av god kvalitét, istället för att se dem i datorn är en härlig upplevelse. Vad de andra konstnärerna visar kommer för mig bli en spännande överraskning. Alla mina bilder säljs som unika exemplar (jag gör bara en enda förstoring av varje bild). Denna bild ovan  håller 60x90 cm (med passepartout 74x104 cm). Välkomna!

KONSTMÄKLARENS UTSTÄLLNING
Vernissage 24 November kl 13.00
Bakom Krämaren, mitt emot Köpmangatan 25 i Örebro

lördag 24/11  fr.o.m 13.00 
-  torsdag 29/11, 
öppet dagligen kl 12.00 - kl 17.00



Länk till fantastiska Teijlers Glas:
http://www.teijlers.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar