fredag 12 april 2013

Porträtt - Mats Domberg


Idag visar jag bilder från senaste fotouppdraget, som jag levererat nu i veckan: porträttbilder på Mats Domberg (VD på Melins fastighetsförvaltning) till en artikel i Telia magasin. För några år sedan hade jag en mindre fotostudio i kontorshotell hos Melins, så det var så vi ursprungligen knöt kontakt, och några år senare kontaktade han mig för att fånga porträtt på deras personalstyrka. Fina porträtt blev det även den här gången, vid fotografering i Mats kontor på Vasatorget. Naturligt ljus. Reklambyrån visade skiss på hur de önskade det hela, men sedan var det upp till mig och Mats att få fungerande bilder enligt önskemål på hans kontor. 

Roligt att få visa dem direkt ... de flesta kunder önskar att jag väntar till de publicerats. Jag levererade även bilderna i färg, men väljer att visa er de svartvita... ni vet jag älskar svartvitt!



Länk till mina tidigare porträtt på Melins fastighetsförvaltning:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar