söndag 4 mars 2018

Teater Martin Mutter - Glashjärnan


I fredags hade Teater Martin Mutter premiär på sin härliga föreställning "Glashjärnan". 

Jag hade äran att se och fånga föreställningen på bild i förhand. En verkligt fin föreställning om vänskap, grupptryck och om att ha det lätt eller svårt för sig i skolan. Ja och så om matematik och om siffror. Att matematik kan kännas helt obegripligt meningslöst, men också vara både spännande och fascinerande. Den har en skön stämning och saknar pekpinnar. Jag hoppas verkligen att många barn får komma och se föreställningen. Nerikes Allehanda gav den fina ord och betyg (4 av 5). Och jag rekommenderar den varmt!

Tyvärr kan bara Nerikes Allehandas prenumeranter läsa den, men här finns ändå en länk:

Jag vill också varmt gratulera Teater Martin Mutter till 

Örebrogalans Kulturpris 2018!

Genom åren har jag sett många av deras föreställningar av olika slag, och även fångat en del av dem på bild.
Priset är er väl förtjänat!

Varmt G R A T T I S!

Länk till Örebrogalan 2018:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar