tisdag 29 maj 2012

Digitala kvitton ...

Noterar att HandelsNytt kommit ut, så då passar jag på att visa mina bilder från uppdraget även för er!



HandelsNytt är en av mina återkommande kunder, och i april blev jag uppringd för att ordna bilder till deras artikel om digitala kvitton. EM (EuropaMöbler) har börjat erbjuda digitala kvitton som komplement och alternativ till vanliga kvitton. Detta spar på miljön, och så slipper både personal och kunder utsätta sig för det hormonstörande ämnet bisfenol A, ett ämne som finns i vanliga kassakvitton.



Jag träffade alltså Anders Bengtsson på EM en morgon för några veckor sedan, och hjälpte honom förbereda entrén genom att bära ut solstolar medan han berättade lite om sig själv och de digitala kvittona. Anders var mycket trevlig, och säkert en god försäljare. Han hälsade glatt på alla de tidiga kunderna, och erbjöd sin hjälp om så önskades.




Anders berättade ivrigt om möjligheterna med digitala kvitton, och poserade snällt inför mina idéer om hur vi skulle tydliggöra detta för HandelsNytt läsare.



Jag passar på att sända en länk till HandelsNytt och artikeln på ämnet (på webben dock utan mina bilder):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar