onsdag 15 augusti 2012

Sofia Sivertsdotter & Symbolbilder ...



Jag visar idag några äldre bilder på Sofia Sivertsdotter, samt symbolbilder som jag skapade till hennes företag Authentic Avenue. Detta var mitt första uppdrag för henne. Hon beställde porträtt som mer skulle visa hennes energi, än hur hon ser ut. Vi använde hennes kontorshotell i Stockholm som "studio" och arbetade i naturligt ljus med långa slutartider (för att få lite rörelseoskärpa). 

Symbolbilderna handlar om att utvecklas och att komma till insikt, samt att uppskatta naturen som ger energi och närvaro. Och om att göra medvetna val i livet.

Som jag beskrivit i ett annat inlägg arbetar Sofia nu med annat, och jag har porträtterat Sofia på andra sätt senare, både till uppdaterad hemsida för Authentic Avenue, och allra sist för andra syften. 

Men visst ser ni vilken skön energi hon har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar