söndag 14 oktober 2012

Bröllop ...



Jag visar idag några bröllopsbilder från sommarens enda bröllopsfotografering. 

Som frilansfotograf vänder jag mig inte till privatpersoner, men jag har förstås en övertalningsmån. Den resulterar i att jag vid enstaka tillfällen ändå låter mig övertalas till att göra fotouppdrag för privatpersoner. 

I somras var det Gustaf och Helena som övertalade mig till att fotografera dem tillsammans med dottern Linn som brudnäbb, vid bröllopet i Riseberga kloster-ruin. Det är alltid fint med uppdragsgivare som ger friare händer och önskar naturliga bilder. 

Här får ni se ett smakprov på bilder från bröllopet. Jag inleder med traktorn som passerar Riseberga strax före bröllopet. Ska man fånga en bondes bröllop, skadar det inte att få med en traktor i samband med bröllopet!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar