onsdag 24 oktober 2012

Landstinget



Landstinget är en av mina återkommande kunder. En trevlig kund, som gett mig möjlighet att både fotografera befintlig verksamhet, läkare och patienter i Örebro, Karlskoga och Lindesberg ... och i vissa fall även arrangera bilder efter kundens önskemål. Exempel på uppdrag jag gjort för Landstinget är bilderna till Landstingskatalogen 2011, samt en bok om arbetsmiljöfrågor ("Fri Frisk och Framgångsrik"), Symbolbilder till Arbets & MiljöMedicinska Klinikens hemsida, och ett längre dokumentationsuppdrag på tema Röntgen - Den gamla tekniken.


Här visar jag några av bilderna som jag fotograferade till Landstingskatalogen 2011.

Idag ska jag på möte för ett nytt uppdrag för Örebro Läns Landsting. Jag ser både fram emot mötet, och att få skapa bra bilder på aktuellt tema. Vad det blir för bilder? .... ja det får ni inte se än på ett tag ...  och ämnet håller jag hemligt tills det är publicerat.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar