lördag 5 januari 2013

Självporträtt 2013


Nytt År
Ny Nina

Nya möjligheter
Nya förutsättningar

Ninas nyheter
Nya kraft-tag

Nya ambitioner
Nya situationer

Nya drömmar
Nya versioner av gamla drömmar

Nytt självporträtt
Nu du...
!

*

Nina

En dramatisk bildbehandling på ett självporträtt jag skapat under lång exponeringstider i mitt kök. Kanske en möjlig variant till kommande utställning som jag arbetar inför? Jag gjorde den dramatisk, för att ämnet på utställningen skapar tankar och för att det passade självporträttet i denna exponering. Texten är positiv även om den tillsammans med min porträttbild kanske påverkas och även den blir dramatisk?  Är laddad för ett fantastiskt 2013 med alla pågående fotouppdrag, nya jobb, kunder, idéer, utställningar, samt andra kreativa och spännande jobb och drömmar jag har!

Gott nytt 2013 på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar