tisdag 26 februari 2013

Födelsedag!

(Klicka på inlägget för att läsa det i sin helhet!)

Idag firar jag 42 år av härligt liv! 
Jag känner mig så oerhört tacksam över allt underbart jag varit med om och allt vackert jag har.

Det har varit en riktigt fin födelsedag, som inleddes med att familjen väckte mig med sång och födelsedagsfrukost på sängen. Och som avrundats med kinamiddag med familjen över glada samtal, och därefter låg vi helt deckade av all mat och lyssnade på 8-åringen som läste högläsing för oss andra. Så mysigt!

Däremellan har det hänt mycket trevligt. En reklambyrå bekräftat nöjd med min bild, samt trevligt konverserande med andra kunder och bekanta. Gratulations-hälsningar över telefon, sms, mail och i form av fysiska, verkliga kramar. Jag har även skapat bild med wow-faktor och gått på bokrean och fyndat böcker till mig själv och till barnens födelsedagar. Solen sken på mig under promenaden, och jag passade även på att ordna detta självporträtt till Örebrokompaniets hemsida, för PennyBridgeCollection-tävlingens räkning. Jo, så här såg jag ut idag alltså. 42 år gammal... eller 42 år ung! Det beror ju på hur man ser det. Mitt i livet känns rätt fint vill jag lova!

Imorgon firar vi också... 
och tänk att jag tycker det är så häftigt 
att min man föddes på Örebros BB bara några timmar efter mig!

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar