måndag 18 februari 2013

Penny Bridge Collection



Jag har anmält mig till PennyBridgeCollection. En designtävling vars mål är att skapa nya produkter som ska marknadsföra Örebro (Öre-bro = penny-bridge).

Spännande och roligt är det... och lite nervöst. Jag har massor med roliga idéer, men bidragen ska vara inne redan om en månad. Man har ju inte direkt tomt i almanackan.

Jag har i alla fall massor med roliga idéer. Många av dem skulle jag inte hinna bli klara med, på så kort tid. Och en del skulle inte hålla sig inom de ekonomiska ramarna som finns för produkten i tävlingen.  Nu måste jag bara raskt besluta vilken av de idéer jag har, som är bäst och praktiskt genomförbara inom en månad, och som håller sig inom den prisklass som tävlingen satt.

Oj vad det ska bli spännande att se vad jag får till!
Ibland jobbar man kanske bäst under tidspress?!

;)

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar