söndag 10 mars 2013

I will if you will...


Jag arbetar ständigt med att försöka göra jorden till en bättre plats, genom att vara en god medmänniska och genom att ta väl valda beslut i min vardag. Det gäller både miljöaspekter och hur jag är som människa och på andra vis. Egentligen gillar jag inte idén att "jag gör något om du...", helt enkelt för det låter som att man kan strunta i det hela om utmaningen inte antas. Därför beslutar jag helt enkelt mig för att jag ska redesigna minst 50 produkter under 2013. Om jag ska lotta ut 3 av produkterna vill jag dock se att folk visar sitt civilkurage!

Så kom igen och gör världen till en bättre plats för oss alla! 
Skapa din egen utmaning, eller anta min utmaning, eller någon annans utmaning! 
Tillsammans kan vi förändra världen.

Här gör du det!:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar