tisdag 26 november 2013

Porträtt...


Idag har jag fångat ännu en porträttbild för Melins-fastigheter. Denna gång på nya vaktmästaren, Lars-Erik, som for från Hallsberg för porträttering vid Melins i Örebro. Jag drog upp min vita bakgrund på trottoaren vid Vasatorget och nyttjade frisk luft och naturligt ljus för ett piggt porträtt i kylan. Melins föredrar färgbilder, men jag envisas med att visa er porträtt i svartvitt.

I övrigt jobbar jag mot nya kunder med spännande/trevliga uppdrag, har en föreläsning att förbereda och andra projekt som pockar på min uppmärksamhet. Förutom det ägnar jag mig åt hemtjänstpass, när jag inte hjälper töserna med läxor, letar täckbyxor och skridskor, samt röjer inför byte av fönster och renovering av kök. Dessutom försöker jag hinna skapa lite ReDesignade produkter innan jul. Kanhända får ni se lite av mina senaste alster här på bloggen inom kort!

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar