fredag 3 januari 2014

2014...


2014

Så har vi inlett och välkomnat ännu ett år! 

Ett år som vi vill fylla med (förslagsvis:)...
Glädjeämnen, jobb, nöjen, mänskliga möten, utmaningar och spännande äventyr!

Jag har beställt min personliga almanacka och en väggalmanacka för hela familjens räkning, så att vi får fin överblick på livet i allmänhet och i synnerhet.

Jag inleder det året med nya spännande uppdrag för firmans räkning, trevligheter och hemtjänstpass. Njuter lite lugn med mina jullovslediga barn, och roddar med hemmet som förväntas få en liten nyrenoverad "kappa" under 2014. Det känns roligt och spännande!

2014 önskar jag insikt, initiativkraft och mod hos mänskligheten och enskilda individer. Mod att ta goda beslut och göra gott, som främjar människan, samhället, djuren och vår sköna jord.

Till er alla, vill jag sända värme...
 och en önskan om god hälsa och glädjeämnen  under 2014.

Gott Nytt År!

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar