onsdag 15 januari 2014

Eva Eastwood ...

Idag visar jag ett bildreportage jag gjorde för några år sedan. Jag fick i uppdrag av tidningen Laura att följa rockstjärnan Eva Eastwood under en dag i juli, och till det med Evas hjälp ordna "dagboks anteckningar" över hur en dag kan se ut för henne. Det blev en supertrevlig solig sommardag tillsammans med Eva. Jag började dokumentera dagen redan hemma hos Eva med maken och sönerna vid frukostbordet. Sedan for vi vidare till Örebro och butiken Jam, mot frisören och sedan vidare i bil och med färja mot spelningen med hennes spelkompanjoner på Vinön. Vi skildes åt sen kväll efter sista färjan tagit oss till fast mark. Jag gläds ännu över minnet av dagen tillsammans med härliga Eva. Ni får här se ett litet smakprov på några av alla de bilder jag fångade under dagen. Tack Eva för skön musik och trevlig samvaro med dig!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar