söndag 9 oktober 2011

Den vackra rönnens mönster!



Under min morgonpromenad här om dagen förälskade jag mig i en underbart vacker höstfärgad rönn. Hjärtat slog små glädjevolter i mitt bröst. Jag fångade med min kamera rönnen i den milda blåsten, från alla möjliga vinklar och håll. Lövverket höll fantastiska färgskalor och hade en duvblå himmel som bakgrund. 


Inatt drömde jag om rönnen och den växte ut framför mig till verk i fantastiska färgkombinationer och mönster. När jag vaknade kunde jag inte få stopp på rönn-drömmen, så nu har jag lekt med en av bilderna i Photoshop. Jag har låtit färgerna växla kulör i all oändlighet ... och nu har jag skapat mig några av mina sköna grafiska dröm-rönn-mönster!






Ni får här se några av mina ©skyddade varianter. 
Allihop skulle göra sig fint som duk i vårt kök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar