måndag 4 april 2011

Praktikertjänst


Eftersom jag inte kan visa pågående uppdrag får ni acceptera att jag visar blandat skåpmat och avslutade projekt. Det är med respekt för att mina kunder ska hinna få ut bilderna, innan de publiceras på min blogg.

Idag visar jag bilder som jag skapat för Praktikertjänst räkning. Dessa bilder är från min fotografering i Stockholm (jag har även fotograferat i Nödinge och i Örebro för Praktikertjänst räkning). Jag blev kontaktad av Reklambyrån Makalösa för detta jobb. Vi hade ett extremt tight schema, med ca 15 minuters fotografering/motiv. Så den portabla blixtutrustningen som jag släpat med tåg från Örebro blev inte aktuell att plocka fram ... vi hade inte tid helt enkelt. Ett riktigt stressigt jobb, men vi fick fram ett fint bildmaterial till Praktikertjänst, som använder dem på sin hemsida för att locka till sig fler läkare och tandläkare.


Jag medsänder en länk till Makalösa
och praktikertjänst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar