onsdag 2 mars 2011

Baby-porträtt



Som frilansfotograf vänder jag mig främst till företag, reklambyråer, tidskrifter och myndigheter. Det händer dock att privatpersoner övertygar mig om att göra undantag. Jag arbetar utan studio och tackar ja till uppdrag för privatpersoner när de väljer mig av "rätt anledning", accepterar mitt pris och om almanackan ger utrymme för det hela. Jag äger portabel blixtutrustning när så krävs i mina uppdrag, men jag föredrar att arbeta i naturligt ljus, så det är vad som gäller för privatpersoner.

Idag levererar jag bilder till en härlig familj som tycker om min stil, och som önskade naturliga familjebilder i deras hemmiljö. Jag fotograferade dem i deras villa ute på landsbygden i ett närgränsande län. Vi hade en riktigt trevlig fotografering och jag fångade dem under skratt, bus, lite gråt, blöjbyte och amning under ca 2 timmar. Vi fick många fina bilder. Här får ni se tre bilder på dem med fine sonen, som firade 4 månader samma dag som jag besökte dem!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar