tisdag 4 januari 2011

SMAK-utställning


Välkommen till fotoutställningen SMAK i Karlstad!
Utställningen kommer att hänga på Scandic Karlstad City mellan 27:e januari - 24 Februari.

Jag har två fotografier med på samlingsutställningen på tema SMAK. Det var BrandPR som kontaktade mig med förfrågan om jag ville delta. De ville gärna ha med denna bild som jag marknadsförde min egen utställning med, så den figurerar nu i två utställningar ... övriga bilder finns dock inga dubbletter på i dagsläget. Min egen utställning "Gott att vara" hänger permanent i Måltidens Hus, Grythyttan (som jag berättar mer om en annan gång, men välkomna även dit!). SMAK genomförs i samarbete med Selecta och hade vernissage i mitten på September på Hotell Anglais i Stockholm. Bilderna har nu begett sig ut på en liten "turné" till några orter runt om i landet. Efter att ha hängt i Linköping fram till 22 December far SMAK nu vidare emot Karlstad.  Du finner information om SMAK även på facebook. Jag hälsar er varmt välkomna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar